Заміна та повернення товару Згідно « Закону про захист прав споживача » Покупці мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу протягом перших 14 днів з дня його покупки. Для повернення товару необхідне дотримання кількох умов: - товар не експлуатувався і не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей), що не піддавався змінам і т.д.; - збережена комплектність товару, яка вказана в паспорті; - не порушена цілісність упаковки; збережені всі ярлики і заводське маркування. Заміна товару або повернення грошей Покупцеві відбувається протягом 5 робочих днів з моменту отримання нами повернутого товару.
Гарантійний ремонт Гарантійний ремонт здійснюється в сервісному центрі магазину на умовах і в строки, що визначаються законодавством України. Ви можете відправити товар до нас тим же способом, яким його отримали, тобто скориставшись послугами кур'єрських служб. В цьому випадку ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо Вам відновлене і придатний до експлуатації виріб.
Що робити, якщо сервісний центр не може полагодити свій виріб в терміни, встановлені гарантією? Якщо протягом терміну дії гарантії товар, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника, ми обміняємо його на новий або повернемо Вам гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам: - виріб, включаючи повну комплектацію; - гарантійний талон; - товарний чек або накладну; - висновок авторизованого сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлягає ремонту або ремонт цього засобу не доцільний.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо: - гарантійний талон заповнений з помилками або оформлений належним чином (наприклад, при відсутності підпису Покупця, яка підтверджує згоду з гарантійними умовами); - серійний номер на інструменті відсутня, не читається, змінений або не відповідає інструменту; - порушені правила використання, викладені в інструкції з експлуатації, або прі не своєчасному сервісному обслуговуванні (якщо це передбачено інструкцією по експлуатації); - в разі неправильного зберігання або транспортування, наявності зовнішніх і внутрішніх пошкоджень, зумовлених експлуатацією, або несправностей які виникли внаслідок перевантаження інструменту в процесі його роботи; - інструмент, призначений для побутового використання, експлуатувався в комерційних (професійних) цілях; - порушена збереження гарантійних пломб; - інструмент піддавався ремонту або конструктивних змін неуповноваженими на те особами або організаціями.
Гарантійні зобов'язання не поширюються: - на несправності, які виникли з причин, незалежних від виробника: перепад напруги в мережі, стихійні лиха, низька якість палива; - в разі пошкодження кабелю живлення або штепсельної вилки, що виникли внаслідок багаторазового перегину або механічного пошкодження; - на деталі, які вийшли з ладу внаслідок природного зносу, а так само запчастини, термін експлуатації яких залежить від регулярної діагностики або технічного обслуговування; - на витратні деталі і матеріали (щітки, гумові ущільнювачі, шківи, ланцюги, шини, ножі, акумуляторні батареї та ін.); - на такі види робіт, як регулювання, прочищення та інші профілактичні дії; - на пошкодження, які сталися в силу недбалого ставлення або використання виробу (порушення температури експлуатації, вплив рідини, запиленості, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів); - на пошкодження, що виникли в результаті експлуатації продукції не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.